Pages

Subscribe:

Friday, December 31, 2010

Happy New Year!

Hari ini ~ 31-DECEMBER-2010, 5.50 PM





~Hari ini ialah hari terakhir tahun 2010. Hari penghujungnya. Dalam 2 jam lagi, (dari masa aku post ini) Sepanjang tahun 2010 ini, banyak pahit manis telah ku lalui. Dari kuberdua sehinnga lah ku single ini. Kepada sesiapa yang aku ada terusik ke, tersinggung ke, kira 0-0 la ye. Buat2 la macam Raya. Kepada sesiapa yang berazam baru tu, harap2 dapat lah korang kecapinya ok? tapi kalau azam tahun lepas lom laksana lagi. laksana kan lah tahun 2011. Sayang nak tinggal tahun 2010 ni, banyak sangat kenangan nya, sampai full memory otak aku. Dalam tahun ini juga nama Malaysia telah naik gara2 menang dalam bola Piala AFF. Jika Malaysia boleh, rakyatnya pun boleh. Ini adalah list2 top friend aku of the year yang aku nilaikan berdasarkan kebahagian yang kita kecapi bersama :-

Zali Hasmidi
Muhd Syazwan
Faiz Norzalimi
Mohd Adha

Khairril
Syafiq
Qidah

Ellena Talha
Izyan
Nur Liana
Syazana
(click untuk tengok profile)
~Thankz pada korang semua kerna membuat tahun ku sungguh best! Tahun depan buat lagi la yer. haha.
HAPPY NEW YEAR!!!

3 Pengkritik:

Qidah said...

thanx to u too....sbb buat tahun 2010 nei tahun aq kena buli selalu.....huhu :)

Anonymous said...

UNTUNG la ade nme wan je . AHAHAH

Anonymous said...

untung la ade nme wan je !~

Post a Comment