Pages

Subscribe:

Saturday, December 18, 2010

Nutella

Hari ini ~19-December-2010, 1.37am



Sebentar lagi tibalah masanya aku perlukan khidmat pisau. Tapi aku tak perlu lah yang tajam2, yang tumpul sahaja. Dan aku juga perlukan sekeping roti. Korang mesti pelikkan kenapa aku perlukan roti disaat aku post ini. HAH! ini kerana aku lapar yang amat!! Kenapa aku lapar? Sebab petang tadi aku ke Carrefour bersama housemate aku. Jalan punya jalan ada la pula promotion makanan. Lalu aku dan rakan2 approach la kearahnya. Dengar punya dengar mamat itu membebel, lalu dia hulurkan tester. Rasa punya rasa, PPEEERRGGH!!!! sedap kot! Harga time ni lak murah. Memang aku sambar la. Apa yang aku maksudkan disini ialah NUTELLA. Haha. Memang sedap natang ni! Dengan hazelnut, skimmed milk.. memang sangap la! Sambung tentang pisau tadi, aku nak gunakan untuk cuit NUTELLA tu dan sapu pada roti. Masa untuk menjamu selera!

2 Pengkritik:

Ain Zulaikha said...

sedap kan nutella ni :)

Ah Chong said...

kesedapan hingga menjilat botol.

Post a Comment