Pages

Subscribe:

Wednesday, December 1, 2010

My Journey

~Hari ini 02-December-2010, 01.56am



~Pada hari ini ingin aku kumpulkan beberapa koleksi gambar dan kehidupan ku yang telah ku lalui dari KL -> Kampar -> KL. Rindu pula rasanya pada orang di Kampung Raja Uda, Port Klang. Itu semua bakal terubat apabila ku pulang ke kampung halaman 3-12-2010 ini.

Dalam ke-tidak-sedar-an kita, bulan December telah pun kita tempuhi. Awal Muharram pun makin hampir. So pada mana yang ingin berazam baru, sudah boleh list mulai saat ini. Namun begitu, ingin ku kongsikan kehidupan yang ku tempuhi dalam kedukaan ini.

Ku tidak tahu dari mana hendak ku mulakan, maka dengan itu aku akan mulakan dengan trip aku ke Kampar. Tujuan aku kesana ialah untuk meghadiri Hari pertunangannya kakak Mohd Adha. Dalam pada masa yang sama aku ditugaskan untuk meng-capture gambar mereka.


inilah akaknya

ini pula keknya

Tak dapat banyak pict yang dapat ku kongsikan pada hari ini ekoran ke-tidak-cukup-an masa kerna aku online kat CC. Perabih lak duit aku nanti kat mereka.

Lepas penat lelah di rumahnya. Aku dan adha pun mengambil keputusan untuk pergi ke sungai dan pusing2 satu Kampar untuk melegakan fikiran dan otot2 .



di sungai
cantik tak?

lalat micro
dalam hati ada taman

Inilah diantara gambar2 dan pengalaman dapat ku kongsikan. So harap anda terhibur.


p/s::jika gambar2 ku tersiar ditempat lain, tolong beritahu aku di FACEBOOK ok. TQ!

0 Pengkritik:

Post a Comment