Pages

Subscribe:

Thursday, November 25, 2010

Perjalanan ku

Hari ini ~ 26-Nov-2010, 3.22pm

~Hari ini aku akan memulakan perjalan ke Kampar, rumah Mohd Adha. Kakaknya tunang so beliau ingin aku meng-photoshoot-kan gambar kakaknya sebagai kenangan. Tapi malangnya ku tidak mempunyai tools yang cukup. Dengan harapan yang tinggi moga-moga aku dapat shoot yang tebaek dari ladang. Bak kata pepatah ;
INSAN YANG CEMERLANG DATANGNYA DARI AKAL DAN JIWA YANG BERSIH.
Dalam pada masa yang yang sama aku sedang searching for birthday present untuk dia ini. Secara lansungnya aku menjadi bingung untuk memberinya apa. Hope apa yang akan ku beri nanti bermakna untuknya (aku dah mula angau ar ni). Nampakkan permainannya? Tapi ini bukan lah satu permainan yang main2, ini serious. Dalam pada masa yang sama juga aku bingung. (kenapa? LPLS)

USAHA TANGGA KEJAYAAN
NEVER GIVE UP
TRY ALL THAT YOU CAN
BELIEVE WITH YOUR HEART

0 Pengkritik:

Post a Comment