Pages

Subscribe:

Monday, November 8, 2010

Senyum

Hari ini 9-11-2010, 1.01am





~Aku, berada dalam keadaan yang agak tenang sedikit. Walaupun dalam hati ini masih dibelungi oleh pekara2 lalu yang membuatkan ku sering gelisah. Tak berdaya aku untuk melupakannya, masih teringat setiap kali ku pejamkan mata. Namun, aku hanya boleh menarik nafas dalam setiap kali ia terlintas difikiran. Biasa la, nak ingat seminit jer. Nak lupa bukan main berzaman lagi. "Hurm , yang sudah tu sudah la chong" bak kate orang ramai. Walau apa pun. Kehadiran DIA ini kembali, menggamit kembali memori silam. Hati ku ini masih belum dapat menerima apa2 lagi. Luka di hati ini masih belum tersembuh. Memang aku akui, ramai teman2 yang selalu menceriakan ku. Tapi didalam hati ini, masih penuh dengan kepasrahan. Tatkala aku sdang dok merenung keseorangan, aku suka ayat ni "HEY, KACAK LUAR, KACAK DALAM, KACAK DENGAR SINI.. KALAU SAYA SENYUM, AWAK MESTI SENYUM SEKALI" pasti buat aku tersenyum sorang2.

0 Pengkritik:

Post a Comment