Pages

Subscribe:

Wednesday, November 24, 2010

Percutian Aidil Adha (family)

Hari ini ~ 24-Nov-2010, 5.21pm



~Disini ingin ku kongsikan apa yang berlaku sepanjang dari raya haji sampai la sekarang. Percutian aku di Klang tak ada banyak yang yang best. Cuma tahun ini aku berkesempatan untuk menyertai aktiviti Penyembelihan lembu di Masjid K.R.U. Gambar tak dapat di-upload-kan atas sebab gambar itu kini berada di tangan Muhd Syazwan. Pekabaran yang best, kawan2 aku dari uitm Zali Hasmidi dan Faiz Norzalimi telah pulang ke tanah air. Memang lepak sakan dengan mereka. Tatkala kebosanan, ini lah yang aku buat. Men-capture gambar ;


ni siapa tak kenal. Taiko+Old Timer=Amaa.. Nenek ku

Ini gambar adik aku, Gurl2 nama nya.




ini pula, aboy.


yang baju biru tu adik aku juga, Misha. yang didukung tu, Dik Nor. anak jiran

~Haha. Ini yang dapat ku kongsikan tentang family ku~ Gambar parent aku tak ada kerana mereka ada banyak urusan untuk dibuat. Kesian mereka~ -.-'

0 Pengkritik:

Post a Comment