Pages

Subscribe:

Wednesday, November 24, 2010

Percutian Aidil Adha (kawan2)

Hari ini ~ 24-Nov-2010, 5.57pm



~Ha.. Disini aku akan ceritakan percutian aku bersama geng aku. Bila kitorang ber-4 sudah bergabung, memang kalah Power Rangers. Apa2 pun kesian kat kawan aku yang sorang ni, Zali Hasmidi sebab tempat nya di Perlis dilanda banjir besar. Masa dia balik tu, nak kenakan telur sebab birthday dia pada 2-Nov-2010 pun tak jadi. (dia balik 15-Nov-2010 begitu juga Faiz Norzalimi) Yang sorang lagi ni Muhd Syazwan, dia paling kuat tidur. Masuk jer kereta, krrrohhh~~~ Rase macam nak wrestling dia pun ada. Tapi biarkan la. :p

Comel tak dia tidur? uwek!


Mereka ni pua dah masuk air kat belakang



aku macam biasa la. setia pada stereng.

~Maka dengan itu kitorang pun pusing2 KL, makan2, nyanyi dan banyak lagi. Tapi malang nya cuti aku pun hanya sementara. Geram betol aku. Namun apakan daya, Zali dan Faiz dah mula ber-Cargill. Korang tunggu kepulangan aku setelah aku ke Kampar untuk photoshoot ok?

0 Pengkritik:

Post a Comment