Pages

Subscribe:

Wednesday, November 24, 2010

Senyuman mu, Senyuman ku jua

Hari ini 24-Nov-2010, 6.24pm



~Habis cuti, dah kena balik Kepong. Sedih betul rasanya nak tinggalkan member2 kat sinun. Baru lepak kejap. Dah nak kena masuk kolej balik. Exam ade lagi. Nasib baik agak senang tadi. Namun begitu, dalam kesedihan aku ni menjelangnya Hari Jadi budak ni bernama Ekin (bukan nama sebenar) Pada mulanya aku ingat melepas nak kenakan dia, tapi atas bantuan Farra, Rushanida dan Ain, dapat juga aku menempel tepung pada dia. Nasib naik telur tak terlibat masa itu, kalau tak mesti dia nangis. :p

~aL-kisah bermula la di Abdullah Seafood, dekat2 ngan Mcd Kepong tu. Mula2 diorang plan nk mkn biasa2 je. Ekin ni tak tahu apa yang bakal berlaku (mahupun aku). Kemudian berlalu la Farra dengan Ida untuk mendapatkan KEK Hari Jadi Ekin ni dengan alasan mereka nak ke bank untuk cucuk duit. Tup~~tup~~tadddaaa~~~ Suprise!! Dengan muka yang agak terkejut Ekin memandang ke arah kek itu bersama senyuman nya yang manis.

Setelah meniup lilin tu menggunakan hidung nya, dia pun potong lah kek itu. Kemudian berlaku nya pesta syelek-menyelek kek kat muka Ekin..

suka betul mereka
Ekin redha menerima extra make-up dari mereka ini dengan satu senyuman yang manis. Jangan la kamoo marah ye, adat la tu..

Senyum ke sengih?
Setelah kembali kerumah, tepat pada jangkaan Ekin yang dia memang akan terkena tempelan tepung lagi. Kali ini dia tak dapat melarikan diri.

ni siapa yang patut kena lebih?
suka Farra mengenakan orang
mereka la Wonder Tepung Girls
jangan nangis ye.

Walauapa pun Ekin, tabah lah menghadapi nya ok? Hope kamoo happy.
Happy Sweet 19 Birthday Ekin
Moga sukses dalam hidup~


1 Pengkritik:

Farra Wichi said...

hahaha . . wah3 .. ak mmg suke kne kn org . hehee . .
lawak toi la ble bce . geli usus ak haa . jhahaha

Post a Comment