Pages

Subscribe:

Sunday, October 31, 2010

Kehidupan

Hari ini ~ 31-Oct-2010, 11.36pm



~Bangun aku pada hari ini, aku sedar yang diri aku ini sudah cukup tua, Tua tak lah tua mana, cume dah besar. Dah 20 umur aku tahun ni. Takkan masih nak berperangai seperti budak2 yang sedang main 'masak2'. Tak tahulah dari mana datangnya pemikiran aku ini. Apa yang ku risau kini adalah pekara ini akan menjadi seperti hangat2 taik itik. Ku takut hanya separuh jalan saje semangat ku ini. Walaubagaimanapun aku akan gigih sepertimana kegigihan ku mengepost blog ini. Ku harap orang yang berada disekeliling dapat beri support padaku. Tatkala aku sedang kecundang dan lemah, telah ada yang telah datang membantu. Terima kasih ku ucapkan pada anda. Kini aku akan ubah sedikit demi sedikit cara dan gaya ku. So, watch out!

1 Pengkritik:

sukiey wardi said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment