Pages

Subscribe:

Sunday, October 31, 2010

Permainan Tidur

Hari ini 31-Oct-2010, 8.42pm



~Oh indahnya sungguh tidur aku pada hari ini. Walaupun pagu tadi aku dikejutkan oleh rakanku yang berada ditingkat 9 kerna ada yang mengacau mereka disubuh hari. Nasib baik hanyalah gurauan teman2 mereka. "kalau ye pon korang nk kacau, jgn la ganas sampai cam tu skali. tak patut korang nie." Berbalik pada tidurku tadi, mimpi aku pada hari ini sungguh mengasyikkan. Aku merasakan mimpi ku pagi tagi seakan benar. Ku masih dapat lupakannya. Didalam mimpi aku itu, aku membayangkan wajah yang dulu pernah bertaktha dihatiku. Ku bermimpi hanya dia seorang yang aku mahu tahu jika aku telah tiada lagi di dunia ini. Sungguh aneh mimpiku itu. Tambahan lagi ada kaitannya dengan keluargaku. Ku dapat lihat wajah didalam mimpi ku itu seakan-akan benar. Seakan-akan ingin memberitahu apakah yang tersirat selama ini. Namun, apabila ku sedar ini semua hanyalah sekadar mimpi. Ku biarkan ia berlalu sahaja. Eventhough masih terniang difikiran ku, ku hanya anggap ini semuanya hanya satu permainan tidur.

1 Pengkritik:

Anonymous said...

wah bes nye mimpi ko .to mimpi permainan tdo . Hahaha .

Post a Comment