Pages

Subscribe:

Thursday, October 28, 2010

Mari Melawat

Hari ini ~ 28-Oct-2010, 8.46pm




~Hari ini, setelah selasainya presentation aku dan kawan ku Adha pergi ke Pertama Complex untuk lepak bersama Idham sambil Karaoke. Setelah puas karaoke, idham dengan ikhlas hatinya nak hantar aku dan Adha ke Stesen KTM Bank Negara. Keluar sahaja dari Sogo, Idham bertanyakan padaku. "jalan kuching lalu mana" Aku jawablah "sini". Tup tup masuk jalan nak ke Kepong. Dah satu hal. Pusing punya pusing kitorang lalu lah dihadapan Jln Mahameru. Tiba2 Idham kata "jom pegi Tugu" Dengan spontannya stereng dipusing. Memang best juga lah kerna aku first time sampai Tugu Negara ini. Terima Kasih Idham.


Ini Adha.


Ini Idham


Ini Ah Chong

1 Pengkritik:

RIzaL90 said...

HAHAHAHA..ni time aku blur2 pas abis klas kan..hahaha

Post a Comment